گزارش برنامه صعود به قله حوض دال3 الی 4 تیر ماه 1400

به نام خالق زیبایی ها

این برنامه به سرپرستی سرکار خانم سلیمانی و همراهی مربیان، جناب آقای اکبر ابراهیمی و سرکار خانم پریسا علیدادی در تاریخ 3 و 4 تیرماه انجام گردید.
جزئیات برنامه بدین ترتیب بود که در روز پنجشنبه سوم تیرماه ساعت 14 همگی اعضا در میدان قصردشت حضور بعمل آورده و به سمت شهرستان سی سخت واقع در استان کهکیلو بویراحمد حرکت کردیم.
این برنامه از 38 نفر خانم و آقا، از کوهنوردان پر انرژی و پا به کوه تشکیل شده بود که تعدادی از این عزیزان بصورت مهمان از شهر آستارا در این برنامه شرکت کرده و مهمان باشگاه طبیعت دوست شیراز بودند.
از آنجایی که باشگاه طبیعت دوست برگزار کننده این برنامه زیبا و مهیج بود، جهت رفاه حال کوهنوردان، این عزیزان را بواسطه دو دستگاه مینی بوس راهی صعود کرده و طبق معمول تیم صعود کننده با حضور اساتید و پیشکسوتان باشگاه شادمان و دلگرم بود .
مینی بوس ها ساعت 19 به گردنه بیژن رسیده و تیم به دو گروه تقسیم گردید
گروه اول :
ساعت 19:45 دقیقه به سرپرستی جناب ابراهیم اسفندیاری از پای کوه ( گردنه بیژن) به سمت پناهگاه حوض حرکت کردند و پس از پیمایش یک مسیر زیبا به چشمه سیچونی رسیدند و جهت برداشتن آب و تجدید قوا و پوشیدن بادگیرها حدود 20 دقیقه استراحت کردند و پس از آن به سمت پناهگاه حوض دال حرکت کردند که حدودا یکساعت بعد در ساعت 30 دقیقه بامداد به پناهگاه حوض دال رسیدند و جهت برپایی چادر ها و صرف شام اقدام کردند.
گروه‌ دوم :
ساعت ها روی 3:30صبح تنظیم و پس از بیدارباش و آمادگی کامل در ساعت 4:15 پیمایش به سمت قله حوض دال را آغاز کردند، پس از گذشت از چشمه سیچونی وارد پاکوب خط راس شدند …

واما گروه اول صبح روز بعد پس از بیدارباش در ساعت 7:45 دقیقه به سمت قله حوض دال حرکت و در ساعت 9:45 دقیقه صعود انجام شد

همچنین گروه دوم پس از طی کردن مسیر خط راس به حوض دال در ساعت 11 به قله حوض دال رسیدند و همه اعضا تیم پس از گرفتن یک حس عالی از صعود و عکس های بسیار زیبا به سمت پناهگاه حرکت و پس از صرف نهار در پناهگاه و جمع آوری چادرها هر دو گروه به سمت گردنه بیژن حرکت کردند، در ساعت 16:30 به مینی بوس ها رسیده و در ساعت 22 سفر به پایان رسید و در شهر شیراز همگی تا برنامه ای دیگر همدیگر را به خدا سپردند.
تهیه و تدوین گزارش : مجتبی نصیری

“جهت دیدن کلیپ این برنامه به پیج باشگاه در اینستاگرام به آدرس tabiat.doost@ مراجعه فرمایید”

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام