خلاصه ای از نشست هفتگی باشگاه طبیعت دوست دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

جلسه با خوش آمد گویی خانم شریفی مجری جلسه آغاز گردید. ایشان به خانم مریم آریان فر وآقای شهرام آریان فر فوت پدر گرامی شان را تسلیت گفتند.
سپس گزارش صعود به قله شیر کوه توسط خانم هوشمند با پخش کلیپ ارائه گردید این برنامه با حضور ۱۲ نفر و به سرپرستی آقای عباسی اجرا گردید. پس از گزارش های فوق، لوح صعود شیرکوه به افراد شرکت کننده اهداء گردید .
پس از ایشان آقای زارع در خصوص ترک برداری مسیرهای صعود و ترک برداری مسیر شیرکوه و جزییات آن صحبت کردند.
سپس آقای بهروز پایداری سرپرست برنامه برون مرزی صعود به قله آراگاتس ارمنستان از چگونگی اجرای این صعود ، مسئولیت پذیری و چالش های سرپرستی در سفرهای برون مرزی صحبت کردند . ایشان گزارش صعود به قله آراگاتس را با پخش کلیپی به سمع و نظر حاضرین رساندند ؛ این برنامه با حضور ۱۸ نفر و با یک دستگاه اتوبوس VIP اجرا گردید. در پایانِ گزارش ، لوح صعود به صعود کنندگان به قله آراگاتس و همراهان این برنامه اهداء گردید .
در ادامه ؛ گزارش تیم اسکای رانینگ توسط آقای درودی با پخش کلیپ ارائه گردید ، ایشان از تمرینات مستمر ، تلاش و پشتکار عزیزان اسکای رانینگ صحبت کرده و از آنها تقدیر کردند ، اعضایی که علاقمند به شرکت در مسابقات دوی کوهستان در آینده هستند می توانند با آقای درودی جهت شروع تمرینات و اموزش های مرتبط هماهنگی نمایند .
همچنین آقای ابراهیمی با اهداء لوح سپاس از تلاش مستمر دوستان اسکای رانینگ تقدیر کردند .
سپس آقای مجتبی رستگار در خصوص روز جهانی محیط زیست که روز جمعه در پارک کوهستانی دراک به همین منظور اجرا میگردد صحبت کردند و از همنوردان خواستار همکاری در زمینه محیط زیست شدند .
در ادامه ی جلسه آقای ابراهیمی مدیر عامل باشگاه صحبت های خود را به شرح زیر با همنوردان به اشتراک گذاشتند.
ایشان به خانواده محترم آریان فر(خانم مریم آریان فر و آقای شهرام آریان فر ) فوت پدرِ بزرگوار را تسلیت گفتند و از طرف باشگاه و خانواده آریان فر از عزیزانی که در مراسم تشییع و ترحیم مرحوم آریان فر شرکت داشتند تشکر کردند .
ایشان همچنین از زحمات و تلاشهای بی ادعا و خالطانه خانم مریم و آقای شهرام آریان فر صمیمانه قدردانی کردند . آقای ابراهیمی در خصوص پشتیبانی اعضاء هیات موسس ، زحمات، همکاری ها و حمایت های این عزیزان صحبت کردند و جهت شناخت این پیشکسوتان به اعضاء جدید آنها را معرفی کردند و از آقای نطاق و آقای گیلر پیشکسوتان فعالِ حاضر در جلسه باشگاه تقدیر کردند.
آقای ابراهیمی در مورد خانم آریان فر که از اعضاء فعال هیات موسس در زمینه سایت و اینستا و همچنین مدیر بخش دوچرخه سواری هستند صحبت کردند و از عزیزانِ سرپرستِ کلیه برنامه ها خواستار همکاری بیشتر با ایشان در زمینه اطلاعات و انتشار برنامه های خود در صفحه اینستاگرام باشگاه و حذف مطالب غیر ضروری جهت بازدید بیشترِ صفحه ی اینستا باشگاه شدند .
ایشان در خصوص صعودهای انفرادی صحبت کردند که برای اجرا ،حتما باید تاییدیه کمیته فنی باشگاه را کسب نماید و به همراه دو یا چند نفر از دوستان پر توان و آشنا به منطقه ی صعود، اجرا گردد .
در پایان پس از گرفتن عکسی به یادگار جلسه در ساعت ۲۲ پایان پذیرفت .

 

 

profile avatar
نظر دهید

پاسخ دهید

باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست شیراز
Logo
ثبت حساب جدید
ثبت نام تنها برای اعضای باشگاه کوهنوردی طبیعت دوست مجاز می باشد.
لیست ثبت نام